Persbericht 29 februari 2016 “Gezocht: Duizendpoot met hart voor ’s Gravenmoer”

Gezocht: Duizendpoot met hart voor ’s Gravenmoer

Stichting Dorpsraad ’s Gravenmoer is op zoek naar een secretaris die ons team wil versterken. De stichting bestaat momenteel uit negen enthousiaste dorpsgenoten die zich vrijwillig inzetten om de leefbaarheid van ’s Gravenmoer te behouden en te verbeteren. Binnen het team is de functie voor secretaris vacant en we zouden het leuk vinden om je als duizendpoot te verwelkomen.

Als secretaris ben je verantwoordelijk voor alle secretariële zaken. Je onderhoudt de contacten met de gemeente Dongen en andere organisaties met wie de stichting samenwerkt. Je ontvangt (digitale) post, verspreidt deze indien nodig en beantwoordt de post. Tevens zorg je voor een degelijke archivering.

De dorpsraad komt ongeveer 10 keer per jaar samen om te vergaderen. Je bereidt de vergaderingen voor en in samenspraak met de voorzitter stel je de agenda op. Je maakt notulen van de vergaderingen en zet de hieruit voortgekomen algemene acties, adviezen en besluiten uit.

Kortom, een leuke uitdagende bestuursfunctie waarin je als spreekbuis van de dorpsraad fungeert en je midden in de samenleving van ’s Gravenmoer staat. Gerekend moet worden met tijdsbelasting van ongeveer twee uur per week. Heb je nog vragen kijk dan op onze website www.dorpsraadsgravenmoer.nl, of stel deze aan de voorzitter Paul van den Heuvel 0162-316290 of één van de andere dorpsraadsleden. Reacties kunnen voor 15 maart 2016 verzonden worden naar dorpsraadsgravenmoer@gmail.com of worden afgegeven bij één van de dorpsraadsleden.

Stichting Dorpsraad ’s Gravenmoer